one tre hill.

Ligger i sängen och tittar på One Tre Hill. smsar med min pojkvän och är ganska trött.. ska dricka upp min äppeljuice och ta lite jordnötter om det finns kvar. skola imorgon, en lektion! wehoo. slutar fem i tolv. Efter skolan så ska jag och pappa flytta min säng hit till mamma. looking forward to it :)
Äntligen få ett eget rum i en lägenhet jag trivs mer än någonsin i detta år faktist.
Sen blir gamla hunden nog glad också eftersom att jag flyttar hit på heltid. Han lever inte så länge så han blir nog väldigt glad över att ha mig här, över att ha både mig och pappa liksom.
 
Nej nu ska jag fortsätta titta på one tre hill och sen gå och lägga mig. Puss och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0