I'm sorry. Love you dad.

Ligger nu i sängen hemma hos pappa. Vi har flyttat hit min säng! wehoo.
Imorgon flyttar vi hit bokhyllan och massor av andra saker som mattor, gardiner mm.
Men nu har jag helt eget rum :D jag har bott i samma rum som pappa i 2 snart 3 år. och innan det så bodde jag i våran stora hall hemma hos mamma, fast då va jag lite mindre. Och innan det så delade jag rum med min syster. Eftersom att vi va en sån stor familj liksom. Men nu känns det bra! Här ska jag bo tills jag typ flyttar hemifrån, wehoo. Trivs redan asbra i rummet, känner mig bara så taskig mot pappa genom att kasta ut honom i vardagasrummet ;/ men vad ska man göra? jag är fan 17 år och flyttar hit på heltid. Det blir ju så liksom? Men sen när jag flyttar ut så får han rummer för sig själv igen. Jag får ändå skuldkänslor för pappa.. jag blir fett sad :( heh.
 
Nu så ska jag och pappa strax ut med hunden och sen så ska jag titta på one tre hill, myyys.
Skriver kanske senare, eller imorgon. Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0