Perfect Weekend.

God kväll. Sitter just nu i sängen hemma hos mig med Richard breve mig spelandes på sin telefon. De ska starta en ny Kampsports förening! Ska bli askul, och jag ska då fixa en blogg åt dom, de har gjort en facebook sida och en hemsida men de är inte helt klart än därför kan jag ej ge ut namnet. 
 
Idag har vi inte gjort någonting speciellt, vi har bara tagit det lugnt! Jag har däremot jävligt ont i huvudet så ska nog inte till skolan imorgon, är typ tusen procent säker på att jag har feber. mår ganska illa också, hataaaa! aja.så är det ibland helt enkelt. Jag mår bra annars, är glad. Om lite mer än en timma så har jag och Richard ett år! Helt underbart! Vi har ju redan firat ett år pga att vi inte vill fira ett år samma dag som vi liksom går i skolan. hehe. Jag har iallafall älskat den här helgen, bara tagit det lugnt och varit med min älskling. Perfect weekend. Nu ska vi nog snart gå och lägga oss, titta på någon film kanske och mysigt somna till? Vi får se hur det blir. Skriver imorgon i vilket fall som helst. Godnatt och puss på er!
 
Gammal bild! hehe. Fin i håret? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0