Without you.

God eftermiddag folket :)
Väntar just nu på att Richard ska bli klar i duschen. Jag är helt klar, eller ska bara platta håret typ, annars gör jag det i fruängen hos mama för där ska jag ändå sminka mig, för har fytt ny brunkräm av mami. Najs price.

Lyssnar just nu på glee-radio på mobilen och ligger i richo's säng.
Det är fett fint väder ute? Hoppas att ni håller med mig. ÅÅÅÅÅÅÅÅH nu kom favoritlåten på radion, hihi :) Glee's version av usher låten - without you, bästa!
Ikväll blir det fekkenation i hope, hehe. Blir att fixa lite grejsimox innan det. Så när Richard är klar drar vi oss mot Fruängen.

Skriver nog senare, har tyvär inge internet på mobilen för det har tagit slut men det kommer nog tillbaks imorrn skulle jag tro, så kan inte mobilblogga :( bajs!
Men skriver kanske via Richards mobil skulle jag tro :) woopwoop.
Puss!

Without you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0