The girl who.. messed up.

P-Jag har sårat dig riktigt ordentligt 4 gånger, jag har dissat dig 2 utav de 4 gångerna, jag har betett mig illa, jag har varit för på, jag har blivit beroende av dig, jag har ärligt varit en idiot.
N-Jag har älskat dig dag ut och dag in, jag har kysst dina läppar varje dag sen vi blev tillsammans, jag har sagt de 3 orden -jag älskar dig, till dig varje dag, jag blir fortfarande mer och mer kär för varje dag som går, jag har funnits där för dig hela tiden, jag har aldrig slutat älska dig.
Det finns både positivt och negativt i ett förhållande, men man får inte låta de negativa ta över de positiva, och inte heller tvärtom. Jag kan än idag inte sätta ord på min kärlek till dig. Jag har aldrig tänkt tanken på att dumpa dig.
Jag älskar dig precis för den du är, jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå att du är den enda för mig, att du är den enda på hela jorden som jag vill spendera resten av mitt liv med.
Jag är föralltid din mitt hjärta, soulmate, själsfrände, livskamrat, bästa vän, pojkvän, fästman, allting!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0