O'Learys.

Hemma nu igen! Efter ett otroligt roligt nationellt prov där jag inte gjorde någonting utan jag drömde mig bort och tänkte på is-te istället ;) Bra där! haha. Orkar ärligt inte bry mig just nu för jag har grovaste PMSen så jag skiter i allt denna dag känner jag. Men jag är ganska flummig nu! hihi. Jag va inte det imorse kan jag ju bara säga.. stackars Richard! haha.
Har precis tagit på mig min långklänning som jag tänkt att ha på mig idag eftersom att vi ska ut och äta middag, fast fan.. kom på att vi ska till O'Learys, man kanske inte ska vara så uppklädd? Fast.. är det okej att gå med en ljusblå blommig långklänning, skinnjacka och en liten handväska, plus utsläppt hår.. det är väl okej?

Iallfall så ska jag nu titta på två avsnitt av glee sen blir det att dra och möta upp syrran min för att dra mot Vällingby. Ha det gött. Skriver säkert senare eller lägger ut bilder osv. Puss


Älskar bilden! Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0