Nu vet jag vad lycka är, då vet vi vad kärlek är

Richars hund har tuggat sönder min nya sko... de kostade typ bara 70:- men ändå? Det va mina vårskor.. den jäkeln! fan.. men Richard ska att han kan köpa nya till mig, jaaaa tack älskling säger jag bara! haha.

Ja, idag händer ingenting speciellt! Ska köpa Ben&Jerrys, en chipspåse pga att vi har en dip hemma. hihi.
Nu så blir det att ladda ner ny musik till mobilen! så får kolla igenom spotify lite och titta vilka låtar som jag känner för och sedan ladda ner dem via youtube :)
Ska även ta bort musik från mobilen snart, men jag vet inte hur man gör? hehe.

image description

Nu vet jag vad kärlek är,
Nu vet jag vad lycka är,
Nu vet jag hur det är att bli älskad på riktigt är,
Nu vet jag hur det är att älska någon på riktigt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0