Jag ångrar det mer än någonting annat, det vet du.

Hejsan! Jag är tillbaka nu efter några dagar. Jag har varit i London och mar mått lite upp och ner senaste veckorna så har inte riktigt brytt mig om bloggen men nu ska jag börja med den igen!
Sitter just nu i min pojkväns säng naken med täcke runt mig och bara tänker och tänker..
Gud va jag ångrar saker jag gjort i mitt liv, vad jag önskar att saker aldrig hänt. För ca 6 månader sedan så gjorde jag någonting jag önskar att det aldrig hänt. Jag önskar jag kunde göra det ogjort, men det går inte? Gjort är gjort. Jag hatar mig själv för det och tänker på det varje dag och önskar att jag bara kunde ta en pistol och skjuta en viss männska i huvudet.
Vissa tror inte att man kan ångra saker i livet, men jo det kan man fanimej göra!
Jag kan dock inte säga vad det va som hände för 6 månader sedan men det vet nog de närmsta så det spelar ingen roll(ganska personligt)
Jag insåg den dagen att man inte kan såra människor på det sättet, att man inte ska såra människor! Och jag kan definitivt säga att jag lärt mig av mina misstag jag gjort och lärt mig av saker jag ångrar. Dåliga saker man gör är egentligen oförlåtliga.. men man måste iallafall försöka att gå vidare för att klara dagen, för att klara av livet.
Jag tror inte att du fortfarande hade varit med mig idag om inte du älskat mig så mycket och förstod att jag ångrat det jag gjorde och aldrig kommer göra om det..

Misstag gör man.. i framtiden ska jag tänka efter innan jag gör någonting. Jag lovar*pinkiewinkie*

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Jag förlät dig för att jag älskar dig oroligt mycket, alla gör mistag här i livet det är bara att inse konsekvenserna av det och lära sig från det och det vet jag att du gjort. <3

2012-05-15 @ 04:40:18
Postat av: Din bästa vän som älskar dig nåt otroligt!<333

Gumman alla gör misstag, det vet du. Jag älskar dig hjärtat och jag vet att det var ett misstag som du ångrar väldigt mycket och jag vet att det är något du aldrig kommer göra om. Du är en underbar person som är posetiv, glad, sprudlande av energi och söt på alla sätt och vis, glöm ALDRIG det! Love u! Bästa vän, finns alltid här för dig oavsett vad! Pussar o kramar! <3 <3 <3

2012-05-15 @ 15:54:27
URL: http://bonniesliv.blogg.se/
Postat av: Hanna Elghorn

Tack Gumman <3

Jag vet att alla gör misstag. Men alla är inte förlåtliga.

Jag älskar dig bästa vän <33333333333

2012-05-15 @ 20:31:51
URL: http://elgens.blogg.se/
Postat av: Hanna Elghorn

du vet vem:

Tack hjärtat <3 puss på dig!

2012-05-15 @ 20:32:41
URL: http://elgens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0