Higher then any other.

Hallupsan pluppsan..
halvt sitter/ligger i Richards säng och gör typ ingenting, lyssnar på starships av Nikki Minaj, dagens låt säger ja bara! heheh. Richard spelar lite på datan och vi ska snart gå ut med hunden en sista gång innan vi går och lägger oss.

Idag har vi inte gjort någonting särskilt. Tagit det lugnt, ätit glass med banan, gått en långis med hans hund, lyssnat på musik, ätit och tittat på pewdiepie på youtube. En lugn och skön lördag faktist, helt underbart.

Imorgon under eftermiddagen blir det att dra sig mot fruängen, sedan dra sig hemåt mot pappsen. Ska vara där tills på tisdag veckan efter tror jag. Men blir säkert att vara med älsklingen min på helgen.

I veckan så ska jag även skaffa gymkortet! Det skulle hänt för två veckor sen.. jag vet! Men jag har inte hunnit åka förbi hemma hos pappa och hämta mitt studentkort för att kunna få rabatt så aa, hehe.

Nu så ska jag fråga älsklingen min om vi ska gå med hunden för jag börjar fan bli seg asså! Vill ut och ta frisk luft, sen sova gött av att Richo håller om mig :D *happy girl* yeeey.

Mina tre favoritpöjkar :)
Richard, Alex & Ertan. Kram på er snyggingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0