Duettredovosning.

Hallojsan :)
Ligger just nu i sängen hemma hos pöjken min. Han spelar LFD2 och jag kollade precis klart på BB. Imorgon händer det grejer!
Evelina har musikalföreställning och hela 1an ska gå och se den. Men efter denna dag är man dock seg! Eftersom att skolan började idag runt nio. Genrep ca 2 gånger. Uppspel. Middag. Uppspel. Hem! Och då var klockan typ åtta? Så va 11h i skolan! Shit allså.. Är helt slut så vi får se om jag ens orkar mig upp ur sängen imorrn.
Annars så tar Richards ena brorsa studenten imorrn så det firas här hemma hos dom. Efter det så drar jag hem till syrran min på hennes tjejmiddag. Ska bli skiiiiitkul!
Nu så ska jag nog försöka sova.. Dödsseg! Godnatt på er :) btw.... Det va ridande poliser i Skärholmens centrum denna kväll runt åtta, fett wiiiierd! Dom ba kom från ingenstans! Hahaha.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0