Du och jag mot världen.

Hejsan! Har precis tittat klart på tisdagsavsnittet av BB. Jag hejar som fan på Annika! Hon är så go och gla kexchoklad och jag önskar henne all lycka och jag tycker definitivt att hon ska dumpa Marcello för han är seriöst hjärndöd? Han har behandlat henne som skit hela vägen och jag tycker verkligen att hon är värd så mycket mer! Om inte Marcello vinner så ska fan Hanna J vinna för hon har gått igenom så jäkla mycket.. helt sjukt. Sen så vill jag bara säga att jag älskar Annikas dialekt!!!! åh den är så göllig! hehe.
Önskar att Annika kunde få en sån underbar, snäll och go kille som jag har! Men han är min och han finns det bara en av! hehe :)


Godnatt på er! Skrivs mer imorgon. Puss!

En gammal bild på mig och min pojke. Jag älskar dig mest hjärtat! Du är min livskamrat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0