Ormskinnsskal, så hett

Tja! Kom precis hem. Har haft en otroligt konstig dag.. när jag kom till skolan kände jag mig allmänt utsliten, sen så började jag gråta för att richard gick från skolan för att han slutade tidigare, eller jag vet inte, kände mig bara allmänt ensam så jag började gråta o så skakade jag o allt kändes bara piss! Sen när jag slutat så va det så varmt och skönt ute så lyckan kom fram, åkte och mötte upp emelie och ida på hamburgarprisen i fruängen o sen gick vi till centrum, hade det bara mysigt och pratade och allt kändes bara underbart! När ida gått så gick jag och emelie hem till min madre för jag skulle hämta ett par jeans så lånade emelie lite kläder av mig också, hon fick även tillbaka saker som va hennes. Vi skrattade och pratade och dem två gjorde min dag idag verkligen! Mår så bra nu!
Är nästan taggad för matteprovet imorgon, wehoo! känns grymt!
Nu så ska jag bara ta det lugnt och plugga lite, välja kläder till imorgon, vet på ett ungefär vad jag ska ha, men ändå! Skriver nog senare! Åh gud, när studiebidraget kommer eller om jag hinner få pengar innan det så ska jag fan köpa mig ett skitsnyggt skal som emelie har! ormskinn i rosa, så fkkin hett! dööööör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0