Just nu.. lista!

Just nu har jag lust att...- lista!!
.. ligga på berget på gamla landstället Gålö havsstrand med Emelie & Emelie och att allt va som förr
.. krama om min pojkvän och säga att jag älskar honom och aldrig kommer lämna honom
.. vara med emelie, emelie, hannah, olivia o agnes, precis som då!
.. köpa ormskinnsskal (a)
.. ha sex med min pojkvän,, hahah :D
.. ta kontakt med vänner jag förlorat men som jag ej kan få tillbaka
.. samtidigt slå, men samtidigt krama om en ovän
.. gymma i så många timmar så jag får slim kropp
.. köpa en guldfisk, fråga mig inte varför har bara alltid velat ha en!
.. köpa Jeffery Campbell skor! Gaaah ge mig!
.. färga håret FKKIN PLATINAAA BLONDT! inte bara blondt!!!!
.. /inte lust att, plugga matte
.. sova med min pojkvän *tårar* (hata när man inte bor nära varann)
.. ha miljoner med pengar!
.. pierca ögonbrynet
.. äta en vaniljbulle

Kommentarer
Postat av: Emelie Löööööfgren

<3

gålö i sommar? utan prickig-korv ben! :) <3

2012-03-23 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0