Fuck you all.

Tjenare!
Länge sen!
Börjar blogga nu igen, hihi.
Idag va jag och shoppade med Evelina Magnusson- evem.blogg.se, jag köpte sminkgrejer, kläder, hårfärg, nagellack, strumpor, o så sparar jag pengar till mina och Richards förlovningsringar! Vi ska få våra ringar nästa vecka! Gaaah vad man längtar!
Jag har gjort av med ca 1000 kr idag! På en dag.. jisses! Men har köpt behövliga grejer.
Imorse så va jag och gymmade med syrran, vilken kickstart man fick då, helt underbart! Men sen så kommer man till skolan och allt bara går neråt som vanligt! Man kommer dit, fett glad o stasad! går där ifrån med att man gråtit, varit arg och bara velat kasta en stol på någon i huvudet! Fuck this week.. seriously? De bästa dagarna har varit min födelsedag och igår, men det va dem bästa dagarna i mitt liv.. UTANFÖR SKOLAN. Önskar bara att allting va som när jag gick på fruängsskolan.. NI SOM GÅR DÄR! BÖRJA INTE PÅ SCENGYMNASIET ;) DET GÅR BARA ÄCKLIGA MYTTARE DÄR.
Skriver mer imorgon.. för nu blev jag arg igen, åh.. ska nog göra nudlar och sen lägga mig i sängen med datorn i knät och lyssna på musik!
Sova tidigt ikväll.. Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0