Fruängen.. <3

Just nu har jag egentligen dans.. men jag sitter i datasalen för mår inte så bra just nu! + att jag inte har något ombyte så jag får ändå inte vara med så jag gör lite rester som jag har över, gjorde precis klart en engelska uppgift! ;) duktig man är.

Skrev en status för ett litet tag sedan på fb, skrev: ''TA MIG TILLBAKA TILL FRUÄNGSSKOLAN''
Fyfan vad jag hatar gymnasiet, jag ångrar inte vännerna jag fått! Som Bonnie, Evelina, min pojkvän<3Richard, Alex, Rebbi och aa hela gänget!
Men vissa människor vill man bara ta om halsen och strypa ihjäl! Vissa lärare suger, hela skolan suger? Kurserna och allting.
Fruängsskolan va bäst, jag saknar den så mycket så att det gör ont i hela kroppen, jag börjar nästan gråta när jag skriver det här! Så mycket saknar jag det! Åh.. ni som går på fruängsskolan nu, njut hörni! Njut av den frihet ni har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0