smile :)

Tja! Kom hem för ca en timma sen. Igår fyllde som sagt syrran år så jag och Richard köpte två blombuketter till henne, hon blev glad antar jag, hehe. Efter vi firat syster min så gick vi och mötte Emelie, Hannah och Olivia. Va md dom en liten stund. Sen köpte jag och richard lite smågodis och läsk och myste till BigBrother finalen, han gillar inte bigbrother egentligen men tittade på det med mig för min skull, hihi. Hannah J vann! Tycker jag va bra för hon har varit sig själv, och hon har kämpat hårt och folk har verkligen behandlat henne som skit i huset så jag är glad över att hon vann.
Nu så ska jag titta på gamla glee avsnitt och sedan ta hand om tvätten. Puss
skorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0