R.H

Jag vet inte vad jag ska göra mer för jag känner mig så jävla dum, jag vet inte vad jag ska göra för jag mår inte bra någonstans!? Jag vet inte vart jag har dig i mitt liv just nu! Jag vet bara att vi älskar varandra och inte vill eller kan vara utan varandra. Du är mitt allt om du nu inte fattat de än? Och har du inte det så blir jag fan förbannad..
Jag kämpar, jag står på mig, jag tar åt mig och jag försöker! Jag försöker få dig att förstå att du är den enda som jag vill ha, jag försöker få dig att fatta att jag vill vara med dig livet ut? Men du verkar ju fortfarande inte förstå det än!!
Jag har gjort miljontals fel, men denna gång så är det fan inte bara jag, och det vet du!! Så sluta vara sur på mig, jag är ju inte sur på dig ellerhur? så sluta klandra mig för det här nu.
Jag älskar dig och jag vill alltid vara med dig, inse det!! Jag vill INTE ha någon ANNAN!
 
ååååååååååååååh jag bara gråter.. vet inte vad jag ska göra just nu Richard? ring mig när du ser detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0