När det känns som att hela världen går under..

Sitter just nu på balkongen hemma hos pappa och dricker coca cola light och äter makaroner med ketchup.
Min morgon har varit ganska jobbig.. Vaknade av att jag grät mm.
Kärlek är inte lätt när det är svårt.
När man bråkar med sin pojkvän känns det verkligen som att hela världen ska gå under!
Det finns ingen annan än Richard i mitt liv som jag vill ha. Det finns ingen annan som jag älskar så pass mycket som han. Jag trodde att jag hade kännt känslan kärlek förr.. Men nej! När jag och Richard blev tillsammans så insåg jag verkligen vad kärlek var.
Jag vill aldrig såra dig, eller krossa ditt hjärta igen. Du är den enda för mig och jag vill verkligen att du ska förstå det. Utan dig i mitt liv vore jag verkligen ingenting! Du är mer än guld värd hjärtat! Utan dig inget mig. <3
Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0