Bildbomb med min älskade

Jag minns denna dag som om det var igår, fick min iphone samma dag, och du va så irriterad över att vi halkade på isen när vi kom hem till dig så du fick ett ryck och tog bort den, hehe sötnos.
samma dag som du och jag kom hem från Hallstavik/mitt landställe. Vi åkte hem till Evelina där det va mysigt folk och hade det trevligt, slutade med att jag sov hos dig. en underbar dag <3
image description
Du och jag hade tråkigt så vi tog knasiga bilder på telefonen <3
Nyårsafton <3 Fick min nyårskyss av dig! En utav de oförglömmliga kvällarna/nätterna i mitt liv <3
image description
en bild som jag verkligen älskar! du kysser mig på det mest kärleksfulla sättet jag vet. en kyss jag känner bara jag tittar på bilden <3 åh vad jag älskar dig!
En bild från ibörjan när vi va tillsammans <3
tror vi hade varit tillsammans i bara en vecka, jag är lika kär som då.. nää! jag är fan MER kär än då! finns ingen finare kille än du, du är hela min värld, jag kan inte leva utan dig, finns ingen annan som du, det är bara du du du i mitt huvud älskling, fan du är hela min värld! Utan dig vore jag verkligen ingenting <3
förlåt för alla gånger jag varit en dålig flickvän, klagat på dig, och sårat dig och gjort dig illa, jag ska gottgöra dig med att ge mig hela mitt liv till dig, jag ska älska dig i nöd och lust livet ut, föralltid du och jag mitt hjärta. Jag älskar dig mer än någonting annat i hela universum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0