Mys under täcket.

tja! Sitter/ligger just nu i sängen hemma hos Richard. Lyssnar på lite musik som spelas i bakgrunden. Richard spelar lite bf3 för vi har ändå ingenting annat för oss, funderar på att snart gå ut och ta en cigg. Jag ligger helt naken under täcket men det är bara att dra på sig mjukiskläder! hehe.
 
Natten innan denna så sov vi på landet, pappas landställe. Det ligger en bit utanför Uppsala, ca någon mil från Östervåla som typ är en by&förort till U-sala, heh :) Vi hade det jättemysigt där och det gjorde ingenting att vi bara va där en natt, men jag ville verkligen stanna längre, eller bara vara där jag Richard och pappa. Bara ta det lugnt liksom. Men vi gjorde lite saker iallafall. Vi va vid utkikstornet som är så högt så det är över alla träd! helt sjukt högt, fick typ svindel! :P
 
Saknar pappsen min, jag och min pappa står varandra rätt så nära så det är jobbigt att vara ifrån honom, men jag har min älskling som tar hand om mig om jag blir för ledsen! Snart så flyttar jag ju till pappa på heltid, till hösten! så då kommer jag definitivt sakna mamma! haha. men bor hos henne varannan helg.
 
Kom precis och tänka på sjukaste grejen, fan vad jag saknar playahead! shit, haha det va ju typ där man växte upp och allt? Wierd! Nu är det facebook som gäller för både barn, ungdomar, vuxna och gamla ruttna människor! hehe :D Men nu så ska jag klä på mig lite tror jag! hehe. fryser lite, men jag skriver nog imorrn :) Ska bara lägga upp ett inlägg efter detta med en bild från utkikstornet.  puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0