Home at last.

Hejsan Svejsan! :)
 
 
Kom precis hem till mitt #3'e hem vilket är hemma hos Richard, hehe. Han sitter just nu vid datorn och jag ska titta på pretty little liars, älska serien! Kryssningen var otroligt mysig men eftersom att man inte är arton år gammal så får man dock inte göra ett PISS! Man har seriöst ingenting att göra? Men eftersom att Richard inte direkt är någon festprisse så gjorde det ingenting, vi va i spelrummet och tävlade i guitarrhero, airhockey, bilrace, fånga nalle, mm. hehe. Fånga en nalle gjorde man ju inte iaf :( bajs!
 
 
Imorgon senast nio på morgonen så åker vi till Jägersro, Skåne. Ska bli otroligt mysigt och jag längtar som FAN!! Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hit med min packning, en asstor bag.. ska man vara någonstans i två veckor så får man ta med sig det mesta. Tog typ med mig hela garderoben + datorn. hehe :P
 
Nu ska jag titta på pretty little liars och bara ta det lugnt, sen blir det att möta pappa, mysa med Richard, äta och duscha sen sängen! Skriver säkert senare ;) kramis.
 
En helt underbar kvinna! Marilyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0