For me, its more then a rose

Börjar blogga igen, hihi.
Ligger just nu i sängen med min underbara pojkvän breve mig! Är assjuk! Har typ influensan.. kul? eller inte. Igår va det alla hjärtans dag och jag hade världens bästa kväll med min älskling, fick en röd ros av honom plus att vi la oss ned i ett mysigt bad och åt chokladdoppade jordgubbar som jag hade fixat, fan vad mysigt vi hade det. Fast vi har det alltid mysigt, puss på dig puffen.
Imorgon blir det ingen skola inte! För vi har idrottsdag och eftersom att jag även smittat Richard så blir det ingen idrottsdag för honom heller, men skitsamma för vi skulle ändå bara till flottsbro och frysa ihjäl oss så what ever.

Skriver mer imorgon :) Godnatt på er. puuuusssar och kramar.


Tack älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0