Why am I so sad? all the time..

Tjenare! Ska nu äta, aa typ NU! haha :)
Idag va jag i skolan, st erik som sagt. helt okej dag faktist. Förutom att alla dagar har sina upp och ner dagar/ trötta dagar. jag är väldigt seg och har SJUKT jävla dåligt självförtroende just nu så det finns inte.. vill typ bara lägga mig under täcket, titta på pretty little liars och dö! aja.. vad ska man göra?
 
Nu blir det middag och sen blir det lite chips och dip eftersom att jag ska till mamma imorrn. eller aa.. blir nog att sova hos Richard, beror på vad som händer..
Skriver nog senare, får hoppas att jag är på bättre humör då! är på fett sad humör på bloggen just nu känner jag! hehe. kram
 
 
Inspiration, LIFE IS BEAUTIFUL <3 dont forget that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0