Oh no you did'nt ?

Jag är så jävla trött på människor som inte kan hålla sina saker för sig själv, min pojkväns jävla ex dyker upp och hittar på massa myterier om att han fortfarande älskar henne och la, la la.. Åh blir så förbannad!? Vad fuck är problemet!!
Kvinnan ger ju aldrig upp? Kan hon inte bara inse att jag och Richard älskar varandra och att hon aldrig kan få honom igen!! Åh.. Blir så less! Han och jag har varit tillsammans i ett halvår på söndag och hon har fortfarande inte gett upp?
Låt oss vara!
Det va därför jag va tvungen att sätta lösenord på bloggen.. Så ni vet! Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

I've been there, hoes will be hoes. Men ni klarar er det vet jag :) <3

2012-04-11 @ 11:30:34
URL: http://batwooman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0