Film intagning!

hallöööööööööööööööö :)
Igåååår va jag och richard i staan för han va på ett intagningsprov till en fiiiiilm och han tycker att det gick braaaaa så jag är glaaad.
Nej men Vi va på det där stället där intagningsprovet va och det gick bra tyckte han iaf! Jag är väldigt stolt över min kära pojkvän :) Filmen heter praktikanten och om ca två veckor får han reda på om han har ''gått vidare'' så att säga :) wehoo!
Jag älskar dig Richard och du vet att jag tror på dig för du är bäst! <33333333333
Efter intagningsprovet åt vi på BK.. mums! Sen åkte vi hem till honom och myste gärnet med coca cola, ostbollar och stand-up shows på youtube! Det va en underbar dag med min älskling.

Idag så blir det att jag och Richard träffar hans kompis Tommy! Det är fett fint väder ute ba så alla vet! woopwoop. Imorgon är det mååååndag men  det gör ingenting för det är ledighet som gäller och det är valborg så fekkenation! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0