Trött, seg och träningssugen

Halvt ligger nu i sängen och tittar på tv, någon dokusåpa. tråkigt, men men. Jag har sovit hela dagen, Richard har bara legat breve mig och väntat på att jag ska vakna, och ärlig talat så är jag fortfarande trött! Richard säger att jag sover för mycket,men det tror jag inte på :P hehe.
 
Jag är hur trött som helst, men jag ska iaf till skolan imorgon. Vill verkligen INTE men är illa tvungen..
 
Richard har gått hem :( och det känns trist, får sova ensam inatt :( bajs på det. vill ju vara med min bebis men men.  Nu ska jag typ bara ligga och titta på när pappa spelar något tråkigt facebook spel.
Trivs riktigt bra här hos pappa faktist :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0