Tacksam.

Ligger just nu i soffan och tittar på tv, tänker på min älskling och hoppas att han har det bra på sin träning.

Tänker på hur lycklig jag är idag pga alla mina vänner, min familj och min pojkvän. Jag är så glad över alla jag har idag, och jag vill att alla ni verkligen ska veta det.
Jag är så glad över att vi tjejer ska träffas imorrn. Som om det va igår. Jag Emelie Emelie och Agnes har varit vänner riktigt länge, iaf jag Emelie och Emelie har kännt i över tio år och Agnes i fyra år. Jag är glad över att ha er i mitt liv fortfarande och jag vet att vi kommer vara vänner för resten av vårat liv.
Jag är så glad över min familj, nästa vecka flyttar jag hem till pappa och jag ser verkligen fram emot det! Men jag kommer sakna lägenheten i fruängen och mamma mycket! Fruängen är mitt hem liksom, det är där jag vuxit upp och levt hela mitt liv. Så detta blir en nystart. Looking forward to it :)
Åh min kära pojkvän. Jag kan inte förklara hur lycklig jag är med dig, du är min andra halva, du är mitt allt. Me dig har jag allting! Jag älskar dig så otroligt mycket och vet att vi kommer vara tillsammans livet ut. I swear <3

Skriver senare. Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0