När allt känns perfekt.

Har mixtrat lite med bloggen nu på dan pga att jag vill ha någon enkel design men endå fin. och ja, nu så har jag hittat en. Men jag hatar nya blogg.se.... bara så blogg.se nu vet det.
 
Snart ska pappa och jag hämta lite grejer hemma hos mamma och handla lite. Det ska bli skitnajs. ska tvinga pappa in på intersport i Hagsätra också, dem har massa rea så vill kolla på ett par mjukisbyxor som ser skitmysiga ut. Vill ha nya! För alla mina mjukisbyxor har jag typ ärvft av mina syskon så nu vill jag ha nya. hehe. Man kan ju alltid hoppas på att jag får det? man kan ju försöka smöra lite för pappsen.
 
Ikväll ska jag sova hos Richard och imorrn blir det att vara med tjejerna, det va länge sen jag sa/skrev det! hahah. Jag är fortfarande sjuk så ska mest ta det lugnt. är helt död! blir att knarka ipren och halstabletter men det är helt ok.
 
Richard är nu på sin första Aikido-träning efter typ 1/två år? Tycker det är jätteroligt att han ska börja igen. Han ska nämligen vara tränare för små barn i aikido, tycker det är jätte roligt! 
 
Nu ska jag tvinga min sjuka pappa upp ur sängen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0