Usch, fy & blä.

Ska snart hem från min älskling... I dont want to! Blää :( men men så är det.
Imorgon ska jag träffa Bonnie, och sen sova sista natten i fruängen :( *ledsen chey* usch och fy och blä. Men det är så det är nu. På tisdag vet jag inte vad som händer just nu, men på onsdag iaf så ska jag vara med min pälskling! Om jag orkar!
Jag håller på och bli sjuk så får se om jag ens orkar åka och träffa Bonnie imorrn, vill sova hos Siham också på tisdagen men tror inte det går de heller så som jag känner nu. För jag fryser och svettas typ varannan minut! Har feber. Och snorig och ont i halsen :( hata att man ska bli sjuk precis när lovet kommer! Typiskt. Knarka Alvedon, Ipren och halstabletter då -.- usch.

Ska nog mysa ett tag till med min älskling, sen blir det att åka hem till pappa. Tack gode Gud för att han ska hämta mig! Hade aldrig pallat gå i den här kylan hem.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0