På tunnelbanan.

Tja! Sitter nu på
Tuben, är snart hemma. Bara några få stationer kvar. Är hos pappa. Vi ska åka och köpa sport BH idag! Tack gode gud vad skönt det ska bli! :) har längtat verkligen! :)
Ska få en av mamma och en av pappa. Mamma säger att hon satt in pengar så jag kan köpa den idag, jag frågar hur mycket hon satt in, hon ba - det får du se ;)
Ååh fett jobbigt! Så fort jag kommer till hagsätra så ska jag kolla! Hihi :)
Ikväll blir det väl att göra historia uppgiften som jag ska göra.
Jag ska köpa en tidning idag hade jag tänkt. Imorgon blir det en chailatte till frukost! Åååh vad gott. Dör! Hehe :P

Imorgon sover jag med min älskling, mys :)

Skriver sen! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0