LOL

God eftermiddag folket :)
Sitter halvt just nu i sängen och kollar runt lite på facebook, olika bloggar mm. Ska nu titta på en film, LOL ''laughing out loud'' Med Miley Cyrus. Såg den förra veckan men tycker att den är så bra så ska se den igen :P hehe.
 
Idag så har jag och världens underbaraste bästa coolaste snyggaste hetaste finaste mysigaste mumsigaste pojkvän och jag ett år! Och jag är så jävla glad över detta! hahah. Jag älskar dig mer än någonting annat Richard. Du är det absolut bästa i mitt liv. Tack för att jag får spendera varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund med dig. All kärlek till dig min fina. 
 
Nu blire filmmys med äppeljuice breve mig, mums! PUSS :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0