Jag förväntar mig inte att få ut någonting av dig.

ps.rubriken tillhör inte inlägget.
 
Hejsan. Sitter just nu i sängen med min mysiga jumpsuit - ziperall. Idag har det inte hänt någonting speciellt, händer aldrig något speciellt känns det som, förutom när en viss man kom in i mitt liv ;) haha. Idag va jag i skolan som vanligt, först gemensam sång, sen teater och sen dans, lunch+rast och sen engelska. Har ändå jobbat hårt idag och varit aktiv. Efter skolan gick jag och Richard och köpte lite godis på Ö&B, mums, vi åkte hem till honom och det är då det tragiska händer... jag ramlar i trappan på stuvsta station klantig som jag är! Jag ett stort blåmärke  över hela röven och det gör skitont! jag typ dör.. Men iaf va min kära man där och hjälpte mig! Det tog oss typ 20 minuter att gå från stationen hem till honom.. som typ annars tar 8-10 min. Han retade mig hela vägen hem samtidigt som han retade mig :( taskig pöjk. hehe. har ASONT. dör...
 
Nu ska jag lägga mig framför tvn och somna in och vila lite innan pappa och jag ska äta. saknar min älskling! ska försöka få han hit.. :$
 
Min räddare i nöden. Jag älskar dig! Då, Nu och Föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0