Hur jag mår av Flytten.

Hejsan! Jag tänkte skriva hur jag mår med flytten och allt det där.

Flytten från mamma till pappa har gått bra och det är jag inte ledsen över alls! Men vad jag är ledsen över är att mamma flyttar från fruängen.. Föralltid! Jag menar.. Fruängen är mitt hem! Hela mitt liv är där. Och alla vänner, typ. Jag älskar fruängen, där är jag uppväxt. Fruängen finns alltid kvar men det gör inte lägenheten och det är de som jag är ledsen över för jag älskar det där stället. Den lägenheten har så många minnen från jag va ett halvt år gammal. Jag vill alltid bo där? Jag önskar att jag alltid kunde bo där. Fruängen kommer alltid att vara hemma. Det bara är så. Och det är så sjukt jävla mycket som har förändrats sen skolan började denna termin. Och det dödar mig!
Dessa fem saker här nere är dom som krossar mig mest. Det är asjobbigt. HELT SJUKT. Det är som att jag helt plötsligt har bytt liv? Ta mig tillbaka till typ förra terminen? Ååh Wierd. Hatar det här :/

1. Richards hus brann ner så dom bor nu i Stuvsta till slutet av nästa år.
2. Våran skola flyttades till St.Eriks gymnasium.
3. Bonnie och jag träffas typ aldrig längre pga... Ingenting egentligen. Och det känns jobbigt.
4. Jag har flyttat till pappa.
5. Saknar Fruängsskolan.
6. Träffar inte mamma eller min syster lika ofta längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0