En kall höst, Lördagskväll.

God kväll. Sitter just nu i Richards säng med hans mammas dator och laddar ner itunes. Ska fixa så jag har egna ringsignaler mm. Rebbi i min klass har lärt mig hur man gör och nu har jag även kollat på ett klipp på youtube. men det enda jag hade gjort fel va att jag inte hade bläddrat ner typ en halv decimeter på sidan :( haha. För jag fattade inte hur jag skulle göra för några dagar sedan, men nu så vet jag! Happy girl. Så nu ska jag fixa det, men itunes måste laddas klart först.
Idag har det inte hänt någonting speciellt, richard skulle ju ha övningskört men det blev inte så :/ men vi åkte och köpte lite grejer till hans dator istället! Och nu så väntar vi på maten, revbensspjäll :P mums! Richards favorit, och emelies, hahah. Imorgon blir det att jag och richard drar oss hem till pappa. vill bara säga att jag har världens bästa pojkvän! hihi. puss hej :)
 
Hittade denna bild på hans mammas dator, en bild på honom från typ innan vi va tillsammans <3 söt. Jag älskar dig gubben! puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHHAHA fuck hade glömt dom där jävla revbensspjällen, nu börja min mage skrika som en jävla blåval igen hahaha!

Svar: hahahhaha jobbigt läge! :P <3 den va gooooood :P hehehe.
Hanna Elghorn

2012-10-13 @ 18:44:54
URL: http://batwooman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0