Bibeln som uppstår?

hahahahah, detta inlägg börjat med ett skratt pga att jag skulle skoja lite med min pojkvän och visa en ''mysig'' blogg.. sökte på bajsbloggen på google och han typ dog och va nära på att spy! hahaah, askul va det! hahahha, så jävla äckligt? Vem lägger upp typ ''dagens bajskorv'' OFFENTLIGT? härregud.. jag dör! HAHAHAHA. Nä över till något annat ämne.
 
Sitter halvt nu i min babys säng, ska nog titta lite på erik och mackan 99 saker man ska göra innan man dör, för det är så jävla kul, gillade inte dom förut! sen visa Richard mig 1 avsnitt och sen tyckte jag att det va jätte roligt. Så det funderar jag på att göra nu, eller typ se någon film online? hehe. men det får jag vänta lite med, för Richard håller på och uppdaterar gamla saker på datorn, han har äntligen fått internet så det håller nu på och fixas, eftersom att han inte har haft något internet på sin dator sen deras hus brann ner( typ 4 månader sedan) så är det massor av program som ska uppdateras nu som han hade på datorn innan, hehe.
 
Jag sitter nu och lyssnar på glee-radio som vanligt, och lyssnar nu när Santana sjunger en låt till Brittany som heter Mine av Talyor Swift. Den är jätte fin verkligen, men tycker definitivt att Santana gör den bättre än Talyor ;) Jag tycker då ifs att glee alltid gör alla covers bäst. hehe.
 
Richard sitter nu och lutar sig mot min arm, älsklingen min <3 Jag är så sjukt jävla kär, det är inte klokt.. ett liv utan Richard skulle vara helt lönlöst i mina ögon i dagens läge, kan inte leva utan min man, jag VET att vi alltid kommer vara tillsammans, folk säger att man inte ska säga så för att ''inget håller förevigt'', men jo det gör det! Iaf i vårat läge! Vi är lyckliga som satan nu, och vi har varit det för det mesta i vårat förhållande, alla bråkar så vafan, men vi har bara haft enstaka bråk som varit stora, typ 3st, men vi har haft småtjafs, men det har ju alla. Men vi planerar hela våran framtid med varandra, vi vill verkligen ha barn med varandra i framtiden, vi har redan bestämt namn liksom? haha! Ingen kan ta min kärlek till Richard ifrån mig, det finns ingenting som får mig mer lycklig och älskad. Undrar bara hur jag ska klara en hel månad utan honom! eller a ca 3 veckor och någon dag till, han ska ju till Thailand över jullovet :( haha. jag kommer typ dö? Vad fan ska jag göra!? Men jag har iaf planerat att jag ska vara med mamma på landet hela lovet, och bara bo där och ta det lugnt, det är det enda jag vill, och ringa han då och då via skype några dagar i veckan och prata i någon timme bara för att höra hur det är och hur man lever sitt ''sommarlov'' medans jag är i kylan! hehe. Men det är alltid bra att komma ifrån varandra ;) Det tycker jag! Kommer få nyckel hit så kan komma hit dagen innan han kommer hem och överraska honom med lite saker och fixa hans rum, städa, fixa saker och mm. Han ska komma hem med presenter till mig! Glad chey!!! heheh.
 
Jävlans vilket långt inlägg detta blev, men det är kul, nu har ni en del att läsa även fast det inte är så viktigt så kan ju det vara roligt om man inte har någonting för sig :) Tycker att jag har blivit duktig med uppdatering nu iaf. Ha det bra sötnosarna som läser. Puss och Godnatt på er som antagligen ska sova snart, det ska nog jag göra tror jag! ska nog mysa med min älskling ett tag först :* puss godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0