20 grader ute och klockan är snart nio!

Hallu :)
Tittade precis klart på Big Brother, min favorit i huset är Annica! Hon är så jäkla söt och jag älskar hennes klädstil och dialekt och allting! Helt jävla underbar är hon! perfekt kropp och ALLT! Tycker bara att hon borde inse att Marcelo är en jubel-idiot och dumpa honom! åh han är så vidrig.. fast han är jävligt snygg däremot och dom är egentligen otroligt söta tillsammans men han är en fitta! haha :)
Jag ska nu duscha, sen titta på kvällsavsnittet av Big Brother som börjar klockan tio, hoppas att tvn är ledig då annars får jag se det på webben.
Det är fkkin tjugo grader ute! Helt jävla otroligt! Så antar att det blir något sommrigt och snyggt till skolan imorgon! Jag funtar på jeans, ballerina, min nya rosa väska.. men jag vet verkligen inte vad jag ska ha upptill! Tycker att det skulle passa bra med en vit tröja/blus, men jag hittar ingenting bra.. och det gör mig arg! haha.  Jag kommer väl på någonting bra innan jag går och lägger mig, annars gör jag väl det när jag vaknar imorrn :) Kanske ska duscha imorgon bitti istället? Jag menar.. jag börjat ju faktist tjugo i ett pga att våran lärare är sjuk och hon säger att ''det kanske finns en vikarie, och finns det de så står det på stora blocket i skolan'' man ba - smart chey! Tror hon själv att vi åker till skolan, tittar på blocket och åker hem sen eller om det inte är någon som då är vikarie? HAHA.. skulle inte tro det! Så tjugo i ett börjar svenskan, den går jag på! Sen är det bara samhälle sen slutar man ;) wehoo. Har dessutom ingenting speciellt att göra imorgon efter skolan och pappa jobbar sent.. åh! Får väl hitta på nåt.
Hej då på er för tillfället :D Puss&Kram.
yeeeeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0