Wild night!

Hellu!
Ligger just nu i sängen hemma hos Richard och tittar på när han spelar. Igår så va jag med Bonnie och vi träffade även Alle, Sebbe, Zebbe och Matte, vi hade Askul! Jag Bonnie zebbe och alle försökte göra en brasa i parken vippan nära mig där jag bor men det gick inte så jättebra! Haha!
Sen så slaggade Bonnie hos mig, vi va hemma vid typ två på natten! Sen under natten va ju inte så kul.. Hade världens magsmärtor så jag typ dog? Trode seriöst att jag skulle dö.. Haha!
Så jag har inte sovit någonting knappt inatt så imorrn Ska jag verkligen försöka sova ut! Sen studentmottagning hos kusinen och sen träffa Bonnie! Wehoo! Godnatt snyggve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0