Tummen upp, Tummen ner.

Tja! Sitter just nu på balkongen hemma hos pappa och dricker fanta och har datorn i knät, Jag tänkte göra en tummen upp och tummen ner för hur jag har det idag i livet. :)
 
 Semestern för detta sommarlov är planerad och jag längtar som fan efter att få åka till Skåne med min älskling!
Jag vill verkligen klippa eller färga mitt hår just nu! Men det kommer väl inte bli av på ett tag :/
Jag känner att mitt och Richards förhållande bara blir mer och mer stabilt och jag litar äntligen på honom! (har skitsvårt att lita på folk nu förtiden).
Mamma ska flytta till landet så jag kommer inte träffa henne lika ofta eftersom att jag kommer bo hos pappa på heltid och hos mamma varannan helg.
Jag har insett pga en viss person att vissa människor inte förändras och man får ändå inte tro FÖR gott om människor för då slutar det bara i kaos som denna gång och alla andra gånger -.- Jag känner mig stark nu! Jag skiter i vad alla säger! Jag är den jag är helt enkelt! punkt slut. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0