Trött, ont i armen och kåt.

Hallup! Ligger just nu i sängen breve pojkväbenen min och gör inget speciellt förutom att jag har så fitthelvettes ont i armen! Kan knappt lyta den, kan knappt skriva för den delen! -.- jag har ju då som sagt varit jädrans dålig på att uppdatera de senaste dagarna! Det är ju då pga att mitthumör har varit lite upp och ner plus att allt har bara varit väldigt jobbigt helt enkelt. Men nu så ska jag blogga mer!
Under dagen så kommer då först jag och Richard möta hans killkompis Emil i stan på en fika. Sen så ska vi möta our bestfriend Bonnie. Ocseden så drar vi hem till mig i Hagsätra hos min pappa. Vi ska då göra middag tillsammans och bara mysa gal1 hela kvällen!
Skriver nog senare ikväll! Puss <3 och ja btw jag är
Morgonkåt idag *tumbsup* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0