Fullbokad!

Så :) nu så har jag ändrat bakgrundsfärgen, Vad tycker ni? Eller ska jag ha någon annan färg?
skriv som kommentar isf!
 
Just nu sitter jag i soffan hemma hos Richard och gör ingenting speciellt, vi funderar typ på att gå ner och bada för hans hund ska nog bada för det är så varmt! Så då tycker jag att jag och Richard också ska det! som tur var så har jag min bikini här! wehoo, hehe.
 
Shit asså, två och en halv vecka framåt från och med imorgon så är jag fullbokad! helt sjukt.
- Imorgon ska jag ha myskväll hos pappa.
- Kryssning med Richards familj måndag - tisdag
- Tisdag eftermiddag/kväll åka till mamma & pappa för att hämta kläder och en resväska så jag kan packa
- Onsdag så åker jag Richard, hans mamma och hans hund Smilla till Skåne i två veckor, mer eller mindre
 
Så jag ser verkligen fram emot veckorna framöver! När jag kommer hem så blir det att åka till Ronöholm som då är mammas landställe, sen åker jag och Richards familj till Birka-staden, ska bli så mysigt.
 
Skriver senare ;) puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0