Skönt chilllov.

Har inte bloggat på tre dar, jag vet! Men har inte riktigt orkat :P har varit social med min kära pojkvän här ute på landet. Igår va även Aleks här och hälsade på lite, snackade lite skit o så som vanligt, hehe. Idag så ska jag, richard, mamma och mammas kompis Nadine åka till Norrtälje en stund, sen så blir det fika hemma hos min faster vid sjutiden, sen blir det bara åka tillbaka till Ronöholm, äta mat och sedan mysa med nachos o ostdip o salsa. MYSVARNING! :D
Imorgon åker jag och min kära pojkvän hem, vi ska möta Eve i fruängen vid fyra, dra och köpa mobilskal o plastskydd, sen drar vi till Eve och myser! Det blir fler än bara vi tre ;D Skriver kanske senare eller imorgon påvägen hem?
Puss på rumpestumpen.


Världens bästa hund <33333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0