Lite mer mmm.. i livet

Helluj. Har precis duschat, asskönt. Ska nu ladda ner lite musik från senaste avsnittet av glee som va sjukt dramatiskt! Har inte gjort annat än vart i skolan idag, va sjukt aktiv på dansen! Jag och Eve ägde som vanligt. Imorgon slaggar jag inte hemma men bloggar nog ändå. Ska sova hos Emelie den bästa Asmundsson. Fett mys! Plus mycket närmare till skolan pga att hon bor i kungens kurva typ, precis brevid iaf, nära till skolan tar vi tummen upp på. Nu så ska jag fixa musiken och fortsätta smsa med min pöjkvän. Ta lite glass om det finns kvar låter som en bra idé också! Vi ses kanske senare, annars imorgon. Puss
Tumblr_lzswfaww1b1r0pdgjo1_500_large
Gaaaah! Skulle sitta jävligt bra just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0