Ge mig vårväder.

Sitter just nu i Richards soffa och tittar på The voice Sverige. Idag åkte vi ifrån mig runt två och hem till honom, vi har ätit ostpaj till ''lunch''. Till middag blev det sushi, fyfan i helvette vad gott det va! Dricker just nu pepsi och äter popcorn samt smågodis.. oj vilket matinlägg detta blev då! Woopsi på det, hehe.
Richard spelar just nu the sims2 på min dator. Tog med den till Richard för pappa ska hämta mig på söndag hos honom så tog med grejerna från mamma direkt, byter vecka som sagt. Sjukan verkar vara över nu, vilket känns otroligt underbart! Har bara lite hosta och snuva, annars är det bra med mig.

Mer myspys blir det med Richard denna kväll och resten av helgen, skönt att bara ta det lugnt och inte göra någonting speciellt.
Över och ut.

Jag älskar dig knasboll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0