Visa Respekt så får du Respekt tillbaka.

Hejsan bloggen och ni mina söta läsare :) Sitter just nu i soffan hemma i fruängen och har min pojke som sitter breve mig. Jag är ganska så förbannad pga en grej som hände i helgen.
 
Jag förstår mig inte på människor som seriöst ställer sig upp, berättar om en annan persons liv, förstör en annan persons liv! Hur jävla fucking dum i huvudet är man? Till och med en person som man har varit kompis med! Jävla idioter.. och att alla andra börjar skratta?! WTF, vill ni att jag ska ställa mig upp framför hela skolan och berätta om erat liv eller? Asså seriöst.. människor har fan ingen respekt. Du lilla gumman, hoppas att du har förstått att du precis har förstört någons liv! Du är fan ingen att lita på.. och ni som läser det här och skrattade åt den männsikan som ''this girl'' berättade om. Ni kan fan dra åt helvette! och skyll inte på fyllan.
idiot.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahaha va inte full redan då :) gör vad jag vill och det är kul att du la ner så mycket tanke på det så du skriver om mig. Ännu roligare att du efter det kom och pratade med mig och leker trevlig, vem är det som är falsk... Jag bryr mig inte så mycket om vad jag har sagt och så eftersom du inte vet hela historien. Men fortsätt tänka på detta du, kul att jag befinner mig ij dina tankar, puss.

2012-08-21 @ 00:16:54
Postat av: Mikaela

Varför sa du ingenting på plats? Omoget att ta det över datan.

2012-08-21 @ 03:45:03
Postat av: Hanna

Jag va inte där när ni pratade om det? Jag fick höra det efteråt. och jag litar nog mer på dom jag känner än dom jag träffat typ 1/2 ggr.
Jag tyker bara det är dålig stil Denise.

2012-08-21 @ 10:17:57
URL: http://elgens.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men hanna? Va Denise den enda som
Snackade om det eller? Vi va 15 personer där som snackade om det? Varför kom du inte fram efter och sa att du tyckte det var dåligt av oss?

2012-08-21 @ 11:34:44
Postat av: Denise

Mickan skit i detta. Du vet att jag inte bryr mig pm vad hanna tycker. Dom villd höra vad som hade hänt så jag berättade vad som hade hänt. Jag står för vad jag gjort till skillnad från dig Hanna. Du kunde ha sagt nått på plats om du nu va så jävla förbannad. Eller ta det med mig åtminstånde. Herre gud. Du vet ingenting vad som hänt så snälla bry dig inte!

2012-08-21 @ 12:00:18
Postat av: En vän

Så du står för att du kallat den här människan för psykisk sjuk och berättat om allt hon typ sagt till dig för hela gruppen på den där festen? Fan vad bra att du står för det tjejen för det du har gjort är inte bara hemskt det är respektlöst, jag känner den här tjejen och jag vet hur mycket du betydde för henne så jag kan inte förstå hur man kan göra såhär? Och säg inte att jag inte vet hela historien som du säger till Hanna, jag var i samma rum när ni snackade i telefon och hörde hela samtalet..tycker ni alla här ska sluta skriva om det här och börja tjaffsa för hon bryr sig ändå inte och tycker bara det ni gjorde va patetiskt och omoget. Så tack för mig.

2012-08-21 @ 12:14:22
Postat av: Anonym

Kul att folk står för vilka dom är. "en vän"

2012-08-21 @ 12:19:16
Postat av: Denise

Hahah detdär med psykiskt sjuk får du ta med mickan haha... Folk bad mog berätta vad som hände, jag berättade vad som hände. Men jag kan inte komma ihåg att något jag sa va fel? Jag berättade hur vi fick kontakt och vad våran vänskap bestod av och how it ended. Jag kan väl förstå att det va fel att berätta men jag bryr mig inte så mycket. Jag står för vad jag sagt, kommer inte säga att jag inte gjorde det. Men det roligaste av allt är att ni som fortfarande är hennes vänner snackar skit om henne. Jag har lagt henne bakom mig så då mitt skitsnack skadar inte henne. Men ni som fortfarande är hennes vänner?? Sluta lägg er energi på mig och lägg den på er själva. Tro mig ni behöver den...

2012-08-21 @ 12:25:01
Postat av: Shabo

Om ni vill veta vem jag är så är jag en av wilmas barndomsvänner som kallas shabo, trodde det inte var så viktigt att skriva namn.

2012-08-21 @ 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0