St.Erik gaaah.

Hejsan blöggen. Sitt/Ligger just nu i sängen hemma hos pappa och tittar på pretty little liars. Jag har satt på nya lösnaglar på mina fingeeers och senare ikväll så ska jag duscha och sätta upp håret i flätor så jag får lockigt hår imorrn :) För jag vet att det är onödigt att platta håret pga det här jävla vädret! hehe :P
Ska även bestämma kläder för imorgon och äta middag.
Imorgon börjar skolan på allvar, den börjar 08.25 -.-' suck! Men det gör inget faktist! Går fort att åka från pappa! tunnelbanan raka vägen :D Men skriver snart igen. Puss på er snyggingar! :*
 
 
När allt känns som att det va igår. Älskar dig lika mycket idag som då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0