Hos världens bästa Emelie Löfgren

Hejsan bloggen! Sitter just nu hemma hos Emelie Löfgren i hennes säng och bloggar lite, emelie är på toan, mehehehe :P :) Iaf så läste jag nyss några kommentarer och jag vill fortfarande att ni männsikor som kommenterat ska fatta att - JAG HADE INGEN UTAV ERAS NUMMER, JAG VA INTE ENS DÄR NÄR NI SA ALLTING. bara så ni vet! Jag glömmer detta nu. Jag står för vad jag skriver på bloggen. thats it.
 
Nu så håller Emelies hundar på och bråkar med varandra, hahah. två små chihuahua-or, eller dom busar typ men aa. Det är så jävla skönt att vara här hemma hos Emelie, hon är trotts allt min bästa vän och har varit det i snart 13 år!! Jag kan inte förstå det! heh :)
 
Vi ska väl typ fortsätta tjocka i oss godis och läsk och mysa och prata, kanske titta på en film? vet inte.. vi båda är ganska trötta. Shiet asså, att sova breve Emelie va inte igår, men så blir det med drama och sånt i livet. Men nu känns allt i livet bara perfekt, så ni vet det mina kära/okära läsare, hihi ;)
 
Skriver imorgon! puss på er :*
 
 
 
My wierdo little friend :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0