When everything feels GR8.

Sitter nu på bussen Påväg hem. Är strax i Högdalen, när jag väl är där så ska jag byta till tunnelbana.
Är rätt så trött, plus att jag är sjuk så vet ute riktigt om jag kommer till skolan imorgon, blir nog att stanna hemma och plugga för jag är helt död, men vet inte riktigt än hur jag ska göra för ska träffa Bonnie ponny imorgon. Vi får se hur jg mår imorgon bitti helt enkelt.
När jag kommer hem så ska jag och pappa handla och det blir pannkakor till middag, mums! Är så jävla sugen på det så de finns inte! Hehe.
Suck.. Tuben går om åtta minuter, that sucks.
Lyssnar på musik på mobilen, lyssnar på en kille som Emelie tipsade mig om som sjunger covers, han heter Collin någonting, hehe, så jävla bra!!
Ååååh inatt får man inte sova breve sin älskade pojkvän.. Nehepp! Bajs på det då. Vill inte sova utan min snuttepo :(

Efter maten blir det plugg plugg plugg! So helt enkelt, och lite engelska.
Jag är på banan igen när det gäller skolan, dels Great!
Ha det bra, pussar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0