If i said i want your body know, would you hold it against me?

Hejsan svejsan. Nu sitter jag i sängen hemma hos Richard, internet är inte så snabbt så glee-avsnittet laddas inte så fort -.- det tar sin lilla tid! bajs :( Men iaf så hoppade min älskling precis in i duschen och funderar på att överraska honom lite? Vad tycker ni? heheh.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, färgat utväxten, mm. Blev lite ojämnt.. men mitt hår drar inte åt sig överallt heller :/ bajs på det! Men men, det blev som det blev helt enkelt. 
 
Imorgon åker jag och Richard hem till pappa, vet att middagen redan nu är bacon och pasta! myyyms. Pappa är på landet så då blir det hanna-och richard standard, hehe. Nu så ska jag typ bara överraska min baby i duschen och sen så ska jag titta på glee! Skriver senare, eller imorgon ;) isf mobilbloggar jag! pussar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0