Valborg 2012.

Japp.. Grymt kul var det igår iallafall. Jag spenderade kvällen med min älskling, hans bästa vän Tommy och mina vänner Agnes, Kristina, Emelie och Danilo. Vi va hemma hos mig och hade det ruuuligt.
Runt åtta gick jag, Richard och Tommy från Fruängen till Mälarhöjden för att titta på brasan och sånt man gjorde på valborg när man va lite yngre. Sedan gick vi mot tuben i Mälarhöjden för vi orkade inte gå hem också, hehe. När vi kom hem fixade vi iordning lite grejer och sedan så kom de andra folket. Jäkligt trevligt var det men man mådde inte så bra när man vaknade! Så det blev att Richard bjöd mig på en hamburgetallrik, tack min älskling.
Just nu så gör jag ingenting speciellt, sitter hemma hos pappa och ska nog ta mig och ladda ner en film och ta lite läsk :) puss.
Du är min föralltid. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0