Tummen upp, Tummen ner.

1an är snart slut på gymnasiet och denna vecka som kommer och veckan efter det så är det bara karaktärsvecka på min skola. Då håller vi bara på med karaktärsämnena som då för mig och min artistklass är dans, teater och musik. gillart.
Min hund mår just nu inte så bra.. han kommer nog inte klara hela sommaren.. det kommer bli otroligt jobbigt när han dör för har haft han sen jag bara va 5 år gammal typ.. usch hata sånt här.
Min gammelmorfar kommer nog också gå bort snart, han är över 100 år så jag är dock inte chockad eller förvånad men han är min absoluta största förebild pga att han är så passionerad över saker och hans största intresse är sport och han brinner för det verkligen! Han slutade med cycklingen när han va 87 år gammal liksom.. helt otroligt.
Vi börjar snart på St. Eriks gymnasium min skola.. vi förflyttas ju dit som sagt! Och ärligt så längtar jag bara mer och mer nu pga att det är en mycket större skola och vem vet, man kanske lär känna en massa nya människor där! Så jag längtar som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0